A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Itálie - Diskuze

Původní dotaz

Booking.com a vše kolem

| Wallace
Wallace
Ahoj cestovatelé,
letos poprvé by jsme chtěli jet do Itálie s ubytováním zařízeným přes booking.com. Vyjde to podstatně levněji než s CK a to je ten důvod proč to vše vyřizuji. Na stránkách jsem provedl rezervaci hotelu a potom jsem vše vyplnil, zadal potřebné údaje a odeslal. Následně mě přišel e-mail, kde bylo uvedeno co a za kolik jsem si zarezervoval. Ještě podotýkám, že jsem si zarezervoval pokoj v hotelu pro dvě osoby se snídaní v ceně a dítětem do tří let při použití stávajících postelí zdarma. Do poznámek jsem dopsal, že by jsem měl zájem o polopenzi nebo plnou penzi (psáno v angličtině - takže by neměl být problém).
A teď k otázkám:
- předpokládám, že mi dorazí ještě nějaký email přímo od hotelu, kde bude uvedena cena i s poptávaným jídlem. Je to tak?
- platba se uskuteční až při zapsání do hotelu. Je to tak?

Budu rád za každou Vaši radu a zkušenosti s bookingem.

Díky všem
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
21.11.2019 13:17 188.75.191.***
Re: storno 

Bohužel, také mám s booking.com opakovaně špatnou zkušenost. Rok dopředu jsem rezervovala ubytování pro skupinu 8 lidí. Peníze chtěli zaplatit předem, ale po příjezdu na místo nás nikdo nečekal. Overbooking. A Booking.com odmítá nést odpovědnost a nebaví se. Jako náhradu nám nabízeli plesnivou díru, která zbyla. Proč jsem asi rezervaci dělala rok dopředu? Mnou zaplacené peníze sice vrátili, ale vzhledem ke kurzovnímu rozdílu jsem byla šizena asi o 1 000 Kč.

Neregistrovaný uživatel
07.06.2018 10:47 84.242.97.***
Re: Booking.com si zejména 

přihrabává po sebe. Hotely mu platí a on se stará. Nebo nestará o zákazníka. A když si přečtete je Všeobecné podmínky? Jste NIC. Zákazník je účastníkem loterie. Buď se podaří nebo se nepodaří.

  • Anonym (1)
Dalibor.sik 14.07.2017 13:30
Re: Sleva na ubytování přes Booking.com 

no tak já objednával už v lednu tak zase smolíček.. ;) :'(

Sally 14.07.2017 09:55
Re: Sleva na ubytování přes Booking.com 

Nevím, nenašel jsem to na bookingu, ale ubytování jsem objednával někdy koncem května a nikde nic nenabízelo. Snad příště.

Neregistrovaný uživatel
14.07.2017 09:18 188.167.105.***
Re: Sleva na ubytování přes Booking.com 

...mám tam chybu, ten "odporúčací" link nie je 25 USD ale len 15.

Neregistrovaný uživatel
14.07.2017 09:00 188.167.105.***
Re: Sleva na ubytování přes Booking.com 

Nie je to reklama, je to fakt že booking.com momentálne (už asi 2 mesiace) má akciu na vrátenie časti sumy za ubytovanie.

Je tu viac možností - buď 25 USD pre odporúčajúceho aj pre odporučiteľa (napr. ten link od zbyněk nižšie).

Alebo akcia s AA - vrátenie 40 USD pri objednávke za minimálne 80 USD - link: http://dcta.boardingarea.com/2017/05/great-deal-40usd-off-minimum-80usd-hotel/ kliknúť na "this link" v druhom odseku.

Alebo akcia vrátenie 75 eur pri objednávke minimálne za 225 eur https://travelfree.info/booking-com-promotion-2017-e75-off-a-e225-hotel-spend/ (na tej stránke kliknúť na "visit booking.com";)

Vo všetkých prípadoch Vás presmeruje na stránku booking.com, kde dole v zelenom políčku uvidíte oznam o tom, že po absolvovaní pobytu Vám vrátia danú sumu.

Na jeden účet ide využiť len jednu akciu z týchto (t. j. nie je možné postupne na jednom účte využiť všetky tri akcie).

Akcia beží už asi 2 mesiace a booking.com neoznámil, dokedy bude ešte bežať, alebo kedy dôjde k jej ukončeniu.

Podľa diskusie na akcnich letenkach, realne sa peniaze skutočne vracajú na kartu, cca týždeň po skončení pobytu.

myslel som, že je to pomerne prefláknutá akcia, že sa o tom vie aj na orbione...

Neregistrovaný uživatel
20.07.2016 10:00 62.168.2.***
 

Bohužel se musím připojit k negativnímu hodnocení booking.com. V minulosti nebyl nikdy problém,ale poslední rezervace byla od začátku problémová.Rezervovali jsme hotel ve Smart nabídce,bez nutnosti karty, zdarma zrušení do 25.9. Platba na místě pouze v hotovosti. Bohužel ihned po rezervaci začaly chodit emaily z hotelu,že musíme zaplatit,jinak bude rezervace zrušená.Na upozornění,že takové nebyly podmínky rezervace nereagovali a nakonec se k nim přidal i booking.com,že zaplatit musíme. Problém ovšem byl,že pouze akceptovali platbu přes PayPal.to už v podmínkách rezervace vůbec nebylo zmíněno.nskonec jsme rezervaci zrušili,protože zřizovat si tuto službu kvůli jedné platbě nám přišlo jako nerozumím. A postoj bookingu - dle této zkušenosti stojí jen na straně hotelů a zákazníka na nezastanou.

petra.emma 05.09.2014 16:58
 

Ahoj všem, rezervuji hotely s booking.com pro každou svou zahraniční cestu, kde potřebuji přespat. Zkušenosti mám jenom výborné, nikdy jsem neměla s rezervací a následným pobytem sebemenší problém. Pokud chcete ušetřit zajímavé peníze, kupte si rezervaci na booking přes refundo.cz. Vyzkoušeno a vyplaceno. :-)

  • Anonym (1)
  • Sally
Neregistrovaný uživatel
22.10.2013 12:32 195.49.189.***
Re: storno 

Růžena:

Booking.com určite peniaze z karty nestrháva. Ak vám hotel strhol platbu z karty v rozpore s podmienkami v rezervácii, treba sa obrátiť priamo na Booking.com a reklamovať. Pokiaľ viem, takéto prípady sa môžu stať, ale cez booking.com sa dajú relatívne rýchlo vyriešiť.

To "zrušení zdarma" treba rozkliknúť a zistiť, čo to presne znamená. Niekedy môže byť v podmienkach napr. zrušenie zdarma do 15 dní pred príchodom, potom storno poplatok vo výške ceny prvých troch nocí" a podobne.

Ak mám byť úprimný, skôr si myslím, že ste zle prečítali podmienky alebo pochybil hotel. Booking.com rozhodne nemá zapotreby podobné veci (ostatne, je to len sprostredkovateľ).
Riešili ste to už s nimi, ako reklamáciu?

  • Jiří Kuchta
  • Sally
Růžena
22.10.2013 11:53 90.178.157.***
storno 

Objednali jsme si přes Booking 5 pokojů, ale vzhledem k tomu, že jsme do města měli přijet až o 1 den později, byli jsme nuceni noclehy zrušit (cca 1 měsíc před příjezdem). Noclehy jsme přeobjednali o 1 den dozadu. I když má společnost v podmínkách "zrušení zdarma" bylo pro nás velké nepříjemné překvypení, že nám bylo ztrženo cca 20% z ceny. Ponaučení pro příště: nevěř Bookingu.com
zdraví Růžena

  • Jiří Kuchta
  • Sally
  • Anonym (5)
  • Anonym (3)
Zpět na všechny diskuze z tohoto státu