A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Itálie - Diskuze

Původní dotaz

Booking.com a vše kolem

| Wallace
Wallace
Ahoj cestovatelé,
letos poprvé by jsme chtěli jet do Itálie s ubytováním zařízeným přes booking.com. Vyjde to podstatně levněji než s CK a to je ten důvod proč to vše vyřizuji. Na stránkách jsem provedl rezervaci hotelu a potom jsem vše vyplnil, zadal potřebné údaje a odeslal. Následně mě přišel e-mail, kde bylo uvedeno co a za kolik jsem si zarezervoval. Ještě podotýkám, že jsem si zarezervoval pokoj v hotelu pro dvě osoby se snídaní v ceně a dítětem do tří let při použití stávajících postelí zdarma. Do poznámek jsem dopsal, že by jsem měl zájem o polopenzi nebo plnou penzi (psáno v angličtině - takže by neměl být problém).
A teď k otázkám:
- předpokládám, že mi dorazí ještě nějaký email přímo od hotelu, kde bude uvedena cena i s poptávaným jídlem. Je to tak?
- platba se uskuteční až při zapsání do hotelu. Je to tak?

Budu rád za každou Vaši radu a zkušenosti s bookingem.

Díky všem
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
07.06.2018 10:47 84.242.97.***
Re: Booking.com si zejména 

přihrabává po sebe. Hotely mu platí a on se stará. Nebo nestará o zákazníka. A když si přečtete je Všeobecné podmínky? Jste NIC. Zákazník je účastníkem loterie. Buď se podaří nebo se nepodaří.

  • Anonym (1)
Dalibor.sik 14.07.2017 13:30
Re: Sleva na ubytování přes Booking.com 

no tak já objednával už v lednu tak zase smolíček.. ;) :'(

Sally 14.07.2017 09:55
Re: Sleva na ubytování přes Booking.com 

Nevím, nenašel jsem to na bookingu, ale ubytování jsem objednával někdy koncem května a nikde nic nenabízelo. Snad příště.

Neregistrovaný uživatel
14.07.2017 09:18 188.167.105.***
Re: Sleva na ubytování přes Booking.com 

...mám tam chybu, ten "odporúčací" link nie je 25 USD ale len 15.

Neregistrovaný uživatel
14.07.2017 09:00 188.167.105.***
Re: Sleva na ubytování přes Booking.com 

Nie je to reklama, je to fakt že booking.com momentálne (už asi 2 mesiace) má akciu na vrátenie časti sumy za ubytovanie.

Je tu viac možností - buď 25 USD pre odporúčajúceho aj pre odporučiteľa (napr. ten link od zbyněk nižšie).

Alebo akcia s AA - vrátenie 40 USD pri objednávke za minimálne 80 USD - link: http://dcta.boardingarea.com/2017/05/great-deal-40usd-off-minimum-80usd-hotel/ kliknúť na "this link" v druhom odseku.

Alebo akcia vrátenie 75 eur pri objednávke minimálne za 225 eur https://travelfree.info/booking-com-promotion-2017-e75-off-a-e225-hotel-spend/ (na tej stránke kliknúť na "visit booking.com";)

Vo všetkých prípadoch Vás presmeruje na stránku booking.com, kde dole v zelenom políčku uvidíte oznam o tom, že po absolvovaní pobytu Vám vrátia danú sumu.

Na jeden účet ide využiť len jednu akciu z týchto (t. j. nie je možné postupne na jednom účte využiť všetky tri akcie).

Akcia beží už asi 2 mesiace a booking.com neoznámil, dokedy bude ešte bežať, alebo kedy dôjde k jej ukončeniu.

Podľa diskusie na akcnich letenkach, realne sa peniaze skutočne vracajú na kartu, cca týždeň po skončení pobytu.

myslel som, že je to pomerne prefláknutá akcia, že sa o tom vie aj na orbione...

Neregistrovaný uživatel
20.07.2016 10:00 62.168.2.***
 

Bohužel se musím připojit k negativnímu hodnocení booking.com. V minulosti nebyl nikdy problém,ale poslední rezervace byla od začátku problémová.Rezervovali jsme hotel ve Smart nabídce,bez nutnosti karty, zdarma zrušení do 25.9. Platba na místě pouze v hotovosti. Bohužel ihned po rezervaci začaly chodit emaily z hotelu,že musíme zaplatit,jinak bude rezervace zrušená.Na upozornění,že takové nebyly podmínky rezervace nereagovali a nakonec se k nim přidal i booking.com,že zaplatit musíme. Problém ovšem byl,že pouze akceptovali platbu přes PayPal.to už v podmínkách rezervace vůbec nebylo zmíněno.nskonec jsme rezervaci zrušili,protože zřizovat si tuto službu kvůli jedné platbě nám přišlo jako nerozumím. A postoj bookingu - dle této zkušenosti stojí jen na straně hotelů a zákazníka na nezastanou.

petra.emma 05.09.2014 16:58
 

Ahoj všem, rezervuji hotely s booking.com pro každou svou zahraniční cestu, kde potřebuji přespat. Zkušenosti mám jenom výborné, nikdy jsem neměla s rezervací a následným pobytem sebemenší problém. Pokud chcete ušetřit zajímavé peníze, kupte si rezervaci na booking přes refundo.cz. Vyzkoušeno a vyplaceno. :-)

  • Anonym (1)
  • Sally
Neregistrovaný uživatel
22.10.2013 12:32 195.49.189.***
Re: storno 

Růžena:

Booking.com určite peniaze z karty nestrháva. Ak vám hotel strhol platbu z karty v rozpore s podmienkami v rezervácii, treba sa obrátiť priamo na Booking.com a reklamovať. Pokiaľ viem, takéto prípady sa môžu stať, ale cez booking.com sa dajú relatívne rýchlo vyriešiť.

To "zrušení zdarma" treba rozkliknúť a zistiť, čo to presne znamená. Niekedy môže byť v podmienkach napr. zrušenie zdarma do 15 dní pred príchodom, potom storno poplatok vo výške ceny prvých troch nocí" a podobne.

Ak mám byť úprimný, skôr si myslím, že ste zle prečítali podmienky alebo pochybil hotel. Booking.com rozhodne nemá zapotreby podobné veci (ostatne, je to len sprostredkovateľ).
Riešili ste to už s nimi, ako reklamáciu?

  • Jiří Kuchta
  • Sally
Růžena
22.10.2013 11:53 90.178.157.***
storno 

Objednali jsme si přes Booking 5 pokojů, ale vzhledem k tomu, že jsme do města měli přijet až o 1 den později, byli jsme nuceni noclehy zrušit (cca 1 měsíc před příjezdem). Noclehy jsme přeobjednali o 1 den dozadu. I když má společnost v podmínkách "zrušení zdarma" bylo pro nás velké nepříjemné překvypení, že nám bylo ztrženo cca 20% z ceny. Ponaučení pro příště: nevěř Bookingu.com
zdraví Růžena

  • Jiří Kuchta
  • Sally
  • Anonym (4)
  • Anonym (3)
nnnn
17.10.2013 18:20 95.82.153.***
Re: Nespokojenost 

Hotel si sám určí, za jakých podmínek bude rezervace realizována. U termínů, o které je zájem - veletrhy, závody, koncerty - vyžaduje garanci cc, protože jinak by se mohlo stát, že budou všechny pokoje blokované a nikdo nepřijede.
Zda host platí či neplatí storno poplatek - vše záleží na hotelu - nikoliv na společnosti booking.com

  • Anonym (1)
  • Anonym (1)
Zpět na všechny diskuze z tohoto státu